دسته‌ها
خبر

دوره های آنلاین برای هم وطنان خارج از کشور

همه گیری بیماری کرونا سبب شد تا آموزش نیز به سمت استفاده از امکانات فضای مجازی برود. از ویژگی های مهم آموزش های آنلاین کاهش قابل ملاحظه محدودیت های جغرافیایی بود. در 9 ماهی که پترو دانش افزار دوره های آنلاین خود را شروع نموده است، حضور افراد زیادی از شهرهای مختلف ایران و نقاط دور جهان در دوره های این شرکت دلیلی است بر این مدعا. اما اختلاف زمانی و متفاوت بودن تعطیلات آخر هفته برای هم وطنان ساکن خارج از کشور موجب شده است،‌ نتوانند به راحتی در این دورها شرکت نمایند.

با آغاز سال نو پترو دانش افزار،‌ خدمتی جدید برای این دسته از متقاضیان محترم طراحی نموده است. از این به بعد هم وطنان خارج از کشور که علاقمند هستند در دوره های تخصصی صنایع نفت،‌ گاز و پتروشیمی شرکت نمایند، می توانند آمادگی خود را برای شرکت در دوره هایی که مخصوص این دسته از مخاطبان در روزهای شنبه و یک شنبه و یا جمعه و شنبه برگزار می شوند، از طریق پیش ثبت نام اعلام نمایند. فقط کافی است که در زمان تکمیل فرم پیش ثبت نام/ثبت نام گزینه ی “من خارج از ایران زندگی می کنم و علاقمند هستم در روزهای شنبه/یک شنبه و یا جمعه/شنبه در دوره شرکت کنم.” را انتخاب نمایند.

با توجه به محدود بودن این دسته از متقاضیان، زمانی که دوره به حدنصاب رسید (این دوره ها به صورت نیمه خصوصی اجرا می شوند)، برنامه برگزاری پیشنهادی به اطلاع علاقمندان محترم خواهد رسید.

به امید دیدار شما در دوره های آتی

بابک خرم